Kontakta Brukarföreningen



SEMESTER!

Hasse och jag tar semester mellan 19 Juli och 15 Augusti. Under den tiden är det osäkert om någon svarar på nedanstående nummer.

Ha en skön sommar!

0766 459 880

orebro@brukarforeningen.se

Vi hjälper dig med kontakter med soc, sjukvård och andra myndigheter.
Vi svarar på frågor till brukare och anhöriga, myndigheter och allmänheten.

* * * * *
Beroendecentrums Jourtelefon
Mån-Fre 8.00-16.00
019 602 05 30
* * * * *

18 februari 2009

Samarbete

Massa telefon-samtal på morgonen. Tala med SVT-Östnytt, får se om de gör något med ett lokalärende jag hjälper till med.
Ner till Våghustorget för att surra lite med Halid på SIMON. Mycket givande. Han är en väldigt klok man med massor av erfarenhet.
Tvungen att ställa in ett arbetsgruppsmöte på UBB.

Känner att jag inte har något att tillföra i den här jävla seminarieplaneringen längre. Tappat lusten helt. Fuckit. Jag hatar att inte avsluta grejer som jag tagit på mig, särskilt när jag lagt ned en jävla massa jobb och investerat mitt och BrukarFöreningens ansikte, men asså jag har lust att släppa hela skiten. Kanske jag gör också, vi får se om det krävs för mycket sell-out så verkar det kanske trots allt vettigast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar